sobota, 9 lutego 2013

Tradycyjne brownie

Ten przepis jest nie zawodny, bardzo prosty i pochodzi z jednej z moich ulubionych książek "The Hummingbird bakery, cookbook". To jest tradycyjne brownie bez żadnych dodatków orzechów, rodzynek itp. Zawsze je robię jak nie mam nic na deser albo do kawy dla nie oczekiwanych gości, bo w ciągu 40 minut ciasto jest gotowe. Dziś będzie słodkim akcentem po pysznej pizzy, którą piekę z tego mojego przepisu. Mam nadzieję, że z okazji Dnia Pizzy będziecie dziś jeść dobra pizzę, bo my na pewno :)

Brownie
200g czekolady min 60% kakao
175g masła
200g cukru drobnego
3 jajka
130g mąki
cukier puder do posypania

Czekoladę i masło wrzucamy do miski i roztapiamy w kąpieli wodnej. Potem dodajemy cukier, jajka i mąkę. Wszystko dobrze mieszamy i przekładamy do blaszki wyłożonej papierem do pieczenia (ja użyłam 25cm x 25cm). Piekarnik nagrzewamy do 170C i pieczemy 30 -35 minut. Góra ciasta powinna być krucha, a środek jeszcze miękki, ale nie lejący. Pychota! Smacznego!

5 komentarzy:

  1. też mam teraz brownie w piekarniku, ale trochę inne :) jednak zawsze najchętniej wracam do tego tradycyjnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, a co dodałaś do Twojego brownie? u mnie tradycyjne nidgy nie zawodzi :)

      Usuń
  2. Mniami :)
    Muszę w końcu zacząć korzystać z tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Uwielbiam z niej piec i BARDZO polecam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...