poniedziałek, 26 listopada 2012

Deser z granatem

Robiąc zakupy często kupuję jakiś produkt bez przepisu, bez pomysłu, co z nim zrobię. Po prostu, bo mi się spodobał albo jest w ofercie albo go jeszcze nie próbowałam. Dopiero w drodze do domu wymyślam, kombinuję z czym połączyć, co dodać do niego. Tak było i tym razem. Granat był w specjalnej cenie i pomyślałam, dlaczego nie? Dawno już go nie jadłam. Mój syn był bardzo podejrzliwy, co do wyglądu pestek, ale w końcu skusił się i mu zasmakowały.

Krem waniliowy z granatem
składniki na 2 porcje

200 g serka mascarpone (albo serek typu philadelfia)
100ml jogurtu naturalnego
2 łyżki miodu
1/2 łyżeczki ekstraktu waniliowego
(najlepiej byłoby użyć ziarenek z połowy laski wanilii, ale niestety nie miałam)
ziarenka z połówki granatu


Serek, jogurt, miód i ekstrakt waniliowy dobrze razem wymieszaj.
3/4 ziarenek z granatu wymieszaj z masą serową.
Włóż masę do salaterek,  pucharków albo dużych szklanek od wina.
Resztą ziarenek udekoruj wierzch deseru.
Włoż do lodowki na co najmniej 30minut, żeby się trochę schłodził.
Sam w sobie jest dobry, ale można również podać z kruchymi ciasteczkami. Smacznego!

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...