czwartek, 13 grudnia 2012

Czerwona kapusta z żurawiną i czerwonym winem

Kolejny świąteczny przepis dziś wypróbowałam. Ta kapusta będzie idealnym dodatkiem do kaczki, gęsi, do każdego mięsa właściwie. U mnie będzie na stole w Boże Narodzenie serwowana z pieczonym indykiem jak przystało na angielską tradycję mojego męża.

Czerwona kapusta z żurawiną i czerwonym winem

500g kapusty czerwonej(zszatkowana)
300g żurawiny świeżej lub mrożonej(użyłam świeżej)
400ml czerwonego wina( moje było wytrawne)
1 laska cynamonu
100g cukru
75g masła
szczypta soli

Zszatkowaną kapustę, cynamon i wino gotuj na małym ogniu przez 30 min.
Dodaj masło, sól, cukier, żurawinę i gotuj jeszcze przez 30 minut. Kapusta powinna być miękka i lśniąca. Słodko- kwaśna z nutką cynamonu. Smacznego!

2 komentarze:

  1. Podoba mi się ten przepis, taki nietypowy sposób na czerwoną kapustę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, naprawdę bardzo smaczna kapusta wyszła. pozdrawiam:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...